ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

درود!

استاد ما:  

آقای دکتر غلامرضا کافی متولد سال ۱۳۴۷ استاد دانشگاه شیراز در دانشکده ادبیات فارسی شاعر و محقق بزرگ که ترانکهاشون حرف نداره... 

 من دانشجوی جالب الشرائطی هستم که تصمیم دارم در این دنیای مجازی از ایشان و آثار شون سخن برانم... 

 امیدوارم که همکاری شما ادب دوستان با اینجانب جاری و ساری باشه!   

 خیلی حیفه که شخصیتی بزگوار چون ایشون که هم  شاعرند و هم محقق و هم استاد دانشگاه و چند هم  دیگه ... مکتوم بمونه! 

این بود که این وبلاگ رو پی ریزی کردم و علی رغم  مشاغلم این رو جز مهتمات مطلوبم قرار دادم! 

 باری استاد به ما گفتند که :«شما فعال ما یشاء هستید» 

هرچند که این در رابطه با مسئله ی دیگه ای بود اما در جان بی جان ما اثر کرد... 

 حالا هم اگه حضرتش موافق این «فعال ما یشایی» ما باشند ما هم ترانک های خیلی با حال و  جالب ایشون رو در این مکان به عرضه میگذاریم تا همه متمتع شند! البته قبلا یک آوردگاهی مختص همین و به مالکیت شخص خودشون بود اما الان سالهاست که از مهجوریتش میگذره!