ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

رمضان کریم!

مرد   

 در رکوع 

کمان زه کشیده بود 

تیر از پای نمازش درآوردند 

 

   

  

نسل سوم  

 پدر راه چمر ان را انتخاب کرد 

پسر  

بلوار چمران را 

                                            دکتر غلامرضا کافی
 
نظرات 14 + ارسال نظر
شروه 1388,06,16 ساعت 07:51 ب.ظ http://sharvih.blogfa.com

خواندم ومن کوچه آوینی را رفتم تا ته .


خواندمت عالی


به روزم با:

آخرین آهنگت را ماهور بزن!

زارع ندیکی 1388,06,18 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام خدمت شما واستادبزرگوارم دکتر کافی اولی را در ترانکها خوانده بودم مولای رمضان شرابشان دهاد! اما دومی فوقالعاده است هم از لحاظ مضمون وهم با دیدگاه ساختار شناسی ایهام تناسب لذتبخش راه در ارتباط با بولوار وتقابل بدر وبسر در نقطه ای به ظاهر مشترک ودر حقیقت سخت دور انقدر دور که راه وبولوار از هم دورند اندوه اینروزهایتان را دستمایه شفاعت ما نیز بکنید یاحق

محسن عاصی 1388,06,23 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.pasmand.blogfa.com


گفتم : « وقتی انقلابا توی بغل تاریخ می میرن ،

دلت می خواد برگردی تهران ،

حتی اگه شش ماه ساکت بوده باشی »

گفت: « آدم باید زنش رو دوست داشته باشه ،

حتی اگه پشت در وزارت محترم ارشاد جا بمونه ! »

گفتم :« نه ! این رودخونه ی خودمونه ! »

گفت :« خُب؟

زمان جنگ ، اینجا یه کافه بود .»
.
.
.
بعد از مدتها

وبلاگ با یک شعر تازه به روز شد

و منتظر خوانش و نقد شماست

به گاوخونی

خوش آمدید

شروه 1388,06,25 ساعت 01:28 ب.ظ http://sharvih.blogfa.com

به روز م با خبر وشعر

شیراز بودم وتلفنت را گم کرده ام

تراوش 1388,06,26 ساعت 02:25 ق.ظ http://torna.blogfa.com

سلام
به روزم و منتظر تابیایی بخوانی و نقدم کنی
http://torna.blogfa.com

[ بدون نام ] 1388,06,30 ساعت 02:08 ق.ظ

سلام
شعر که نه، چیزی شبیه شعر ، که شاید از لحاظ ادبی ، هنری ، فرهنگی ، ورزشی ، سیاسی ، ارزشی نداشته باشه ولی فکر می کنم خوندنش خالی از لطف نیست :

دنبال ِ دلیل ِ خوب می گردی این ماه
روزه رو بپیچونی ، به صد هزار راه

......

ترانک ها را خواندم . کار اول را بیشتر پسندیدم . مفهوم کار دوم را هم . قدیم تر ها دوست گرامی خبر می کردید به روزید این روزها کم پیدایید . منتظرتان هستم .

مسافر 1388,06,30 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.payepiyade.blogfa.com

نظر قبل مال من بود فراموش کردم نامم رو بنویسم


به روزم با:
یک غزل و یادی از استاد شجریان

م.سروش 1388,07,06 ساعت 11:35 ب.ظ

منم بلوار چمران ( به قول خودشون جججمران (نه چ

سلام

زیبا بودند.
مختصر و تامل برانگیز

با یک رباعی به روزم و منتظر....

موفق باشید

فراخوان برای شرکت در جایزه ادبی سیمرغ به بهانه روز جهانی صلح

365 روز صلح می خواهیم، نه یک روز کم، بل یک روز بیش!
"سیمرغ" فراخوانی است برای سرایش شهروندان بر علیه جنگ، نظامی گری، شکنجه و آزار و همه اشکال خشونت و مداخله مخرب در کاشانه ما . سرایی است برای گرد آوری ندای ما در راه صلح و سربلندی مردمان افغانستان.
"سیمرغ" فراخوانی است برای جنبش همبستگی تا صلح به افغانستان راه یابد، در این جا لانه کند و پاسداریش کنیم.
ما از همه اهل قلم، نویسنده و شاعر، زن و مرد، جوان و سر سفید دعوت می کنیم که در ساختن این کاشانه با ما همراه شوند.
قطعه ادبی، شعر، روایت، خاطره، قصه، داستان کوتاه ...می توانند برخاسته از تجربه و تأمل و نگاه و نظر فردی باشند.
جایزه ادبی سیمرغ از طرف داوران بنیاد آرمان شهر به سه اثر ادبی برتر اعطا خواهد شد. گزینه ای از ممتاز ترین نوشته ها تحت عنوان "سکوت را بشکنیم" چاپ خواهد شد.
چگونه در مسابقه ادبی سیمرغ شرکت کنید:
قطعه ادبی، روایت، خاطر، قصه، داستان کوتاه (بین ده تا سی صفحه حد اکثر) و یا شعر(حد اکثر سه شعر) خود را در باره و یا با الهام از موضوعات زیر برای شرکت در مسابقه به ما ارسال کنید:
قربانی: آسیب دیدگان نا بسامانی و درگیری ها و جنگهای دوره اخیر
شکنجه: آزار های جسمی، جنسی، روحی و اجتماعی
نفی جنگ: خشونت و نظامی گری
اثر ادبی خود را ترجیحاً بصورت تایپ شده همراه با دیسک و یا خوش خط و خوانا، و یا از طریق پست الکترونیکی تا تاریخ ( 17 میزان 1388) به آدرس های زیر، و با پر کردن فورم همراه، ارسال کنید:
نام ( و یا نام قلمی):
نام خانوادگی:
تاریخ تولد:
جنسیت:
شغل:
تلفن:
آدرس الکترونیکی:
برای اطلاعات بیشتر یا به وبلاگ جشنواره سری بزنید یا با ما در تماس شوید:
armanshahrfoundation@gmail.com و Jayeza.simorgh@gmail.com
تلفن: 775321697 (0)0093 و700427244(0)0093
وبلاگ: http://jayezasimorgh.blogfa.com


وبلاگ نویس محترم
با سلام
به اطلاع میرساند سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 88/7/8 الی 88/7/18 در مصلای امام خمینی از ساعت 10 صبح تا 20 برگزار می گردد.
لذا از شما دوست عزیز دعوت می شود از بخش های مختلف نمایشگاه به ویژه سالن پایگاههای اینترنتی و وبلاگ ها بازدید نمایید.
سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

1- من اینجام. تو کی هستی؟
منم.
از جونم چی می خوای؟
من گشنمه.
خب چی کار کنم؟
باید بهم غذا بدی.
تو که تمام گوشت من رو خوردی دیگه چی می خوای بهت بدم؟
من گشنمه.
تو که تمام خون من رو خوردی دیگه چی می خوای بخوری؟
من گشنمه باید بهم غذا بدی تو مادر من هستی...
2- می خوام باهات از اون موقع هایی حرف بزنم
که کسایی که هنوز بیست ساله شون نشده چیزی ازش نمی دونن
3- به روزم
با پستی جدید
اسمی جدید
یک مثنوی جدید
و نقیضه ای بر شعر معروف اسب سفید وحشی اثر مرحوم منوچهر آتشی
4- اسب سیاه اهلی
آن ابرهای تیره مغرور بارها
تف کرده اند بر سرش از اوج کینه را
در زیر آفتاب
چه بسیار بوده است
انگشت های مرد کشاورز
خارانده روی پشتش
موهای سینه را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد