ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

هبوط و انتظار!

"هبوط"

 زیر همه چیز خالی شده است 

 حتی

ابروی مردان! 

 

"انتظار" 

 نظر شما چیست؟ 

اگر آقا بیاید٬ 

برای آقا زاده ها بد خواهد شد 

 

دکتر غلامرضا کافی

نظرات 14 + ارسال نظر

حتما یه سر بزن ضرر نمی کنی


چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟

مبنای پرداخت بابت دیدن تبلیغات به مدت 60 ثانیه ای 10 تومان است و جدول ارتقاء به عضویت ویژه نیز بر اساس کلیک 10 تومانی تهیه گردیده است ، بعضی از تبلیغ کنندگان مایلند تبلیغات را برای 30 ثانیه نشان دهند و بعضی دیگر برای 90 ثانیه ، شما بابت دیدن تبلیغات 30 ثانیه ای 5 تومان و بابت 90 ثانیه ای 15 تومان دریافت می کنید
عضویت استاندارد:10 تومان بابت هر کلیک و 5 تومان بابت هر کلیک نفرات ارجاعی
عضویت نقره ای:10 تومان بابت هر کلیک و 6 تومان بابت هر کلیک نفرات ارجاعی
عضویت طلایی:10 تومان بابت هر کلیک و 8 تومان بابت هر کلیک نفرات ارجاعی
عضویت پلاتونیوم:10 تومان بابت هر کلیک و 10 تومان بابت هر کلیک نفرات ارجاعی
این محاسبات بر اساس هر کلیک 10 تومان می باشد



چرا باید باور کنم که توباکس درآمدم را به من پرداخت خواهد کرد؟

شرکت تبلیغاتی توباکس یک شرکت ثبت شده است و دارای مجوز فعالیت از وزارت ارشاد می باشد .ضمنا ما به تعهدات خود کاملا پایبندیم ، همانطور که گفتیم در این تجارت همه برنده هستند با داشتن این طرز تفکر و برای بدست آوردن این مقام ما حاضر به جنگیدن هستیم. موفقیت ما در گرو موفقیت شماست پس ما همیشه به موفقیت شما فکر می کنیم ودر کنار تمامی این مطالب تمامی اعضاء می توانند اخبار دریافت وجه خود را از طریق تالار گفتمان و بخش داستانهای موفقیت خود در اختیار دیگر اعضای گروه قرار دهند، همچنین در آینده صفحه سند پرداخت در پایین صفحه وب سایت اضافه خواهد شد که اخبار آخرین پرداختها ، روش پراخت ،تاریخ ،نام کاربری و مقدار پرداخت شده را نشان خواهد داد


پرداخت به من چگونه انجام خواهد شد؟
در حال حاضر پرداخت از طریق تمامی بانکهای عضو شتاب مثل بانک صادرات ، ملی ، ملت،تجارت،سامان،پارسیان و دیگر بانکها انجام خواهد شد تمامی واریزها از طرف وب سایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما انجام خواهد شد و بعد از آن با توجه به نوع حساب شما و بانک مربوطه می تواند بصورت لحظه ای یا تا ۴۸ ساعت دیگر طول بکشد.همچنین برای درخواست اولین پرداخت شما می بایست حداقل تعداد 60 تبلیغات را دیده باشید و بعد از آن این محدودیت وجود نخواهد داشت . ضمنا درخواست برداشت از حساب شما نسبت به نوع عضویت شما متغییر است برای مثال:

عضویت استاندارد هر ۷ روز یکبار می تواند در خواست برداشت نماید ولی اعضای نقره ای هر ۶ روز ، اعضای طلایی هر ۵ روز و اعضای پلاتونیوم هر ۴ روزیکبار اجازه دربرداشت از حساب دارند. حداقل برداشت موجودی برای عضویت استاندارد 600 تومان برای اعضای نقره ای 5000 تومان و برای اعضای طلایی و پلاتونیوم 10.000 تومان می باشد.



۞ ۞ ۞ ۞ ۞ ۞ ۞


سلام

عروسک کوکی به روز و منتظر ردپای سبز شماست
چشم به راه نگاه ارزشمندتون هستم

قلمتون پایدار

شاد و سر بلند باشید

۞ ۞ ۞ ۞ ۞ ۞ ۞

سلام.
ترانک اولی خیلی محکم تر بود. کارهای دکتر همه اش دوست داشتنی هستند. امسال توی شب شعر عاشورا نبودند انگار یه چیزی کم داشت مراسم.

سیب 1389,11,23 ساعت 04:29 ب.ظ http://sadaffalahati.blogfa.com

سلام
عالی بود استاد

علی 1389,12,04 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.delmooyeh,blogfa,com

فوق العاده بود و استاد چند تا از این ترانک هارو در جشنواره ی استانی بوشهر در شهر جم خواندند.

آب حیات 1389,12,04 ساعت 11:45 ب.ظ http://abehayat.persianblog.ir

متاسفانه مثل اینکه تنها راه بد شدن برای آقا زاده ها همین اومدن آقاست..

سلام بر شما استاد فرهیخته ی عزیز

با احترام :

مطالبی پیرامون شعر و شاعری نوشته ام

که از شما تقاضا می کنم آن را بخوانید

مطالب فراگیر و مهمی است حتما" تشریف بیاورید .

منتظرتان هستم...

سپاس وبلاگتون....
من یه چیزی فهمیدم.....من هم ترانکها رادوست دارم...

حمید شرفی 1389,12,16 ساعت 10:38 ق.ظ http://koloon.blogfa.com

سلام. باغزلی به روز شده ام. منتظر نظرات عزیزان. ایام بکام

با سلام.

با مطلب سلام به روزم.یا علی

باران 1390,01,29 ساعت 01:45 ب.ظ http://haftasemane.com

زنده باد عشق

و آنچه در پستوی دلهای عصیان زده

هیجان زیستن دارد.

من

در چند قدمی تو!

و تو

تکرار ممتد لحظه ها.

...

هر روز بر شاخه ی نگاهها سیب میشوم

و تو

کودکانه ترین تنفر

وقتی دستی عطش خواستن میشود...!

باران 1390,03,11 ساعت 12:19 ق.ظ http://haftasemane.com

سلامم را تو پاسخ گوی با آنچه تو را دادم




که اینجا آدمک بسیار




اما باز تویی در شهر خاموشی




همه معنای فریادم




سلامم را تو پاسخ گوی با لبخند بی تزویر




بپرس احوال تنهایی من را




حال اینجایم




مپرس از اتفاق یاُس فرداها




مگو با ما چه خواهد کرد این تقدیر




سلامم را تو پاسخ گوی ای دنیای پاکی ها




غبارم من ، تو باران باش




جدایم کن ز این و آن




رها از منت بی مهر خاکی ها




سلام من صدای وسعت تنهایی ام




از انتهای غربتم در شب




سلام من همان امید تا صبح است




سلامم را تو پاسخ گوی




گر دست تمنای مرا خواهی که نگذاری




اگر خواهی که ننشینم تک و تنها




در این اندوه و حسرت های تکراری




سلامم را تو پاسخ گوی

آزادی 1390,06,24 ساعت 11:13 ب.ظ http://hamidmosavi2.blogfa.com

چرا به کوی عشق ، گذاری نمی کنی ؟!
سخن از نسیم هزار آرزوی فریباست....
با سلام. دوست گرامی، پس از مطالعه بیانیه، در مسابقه ادبی وبلاگ نویسی، ویژه ادیبان و شاعران با موضوع آزادی، شرکت کنید. لطفا به دوستان علاقمند و مستعد نیز اطلاع دهید تا در این فراخوان سراسری، شرکت کنند. منتظر حضور گرم تان و یادگاری های ماندگارتان هستیم؛ ناز انگشتای بارون تو، باغم می کنه.
.... تازه آبم که بشه برفا و عریون بشه کوه،
مث اون قله مغرور بلندی،
که به ابرای سیاهی و به بادای بدی می خندی...

موسوی 1390,06,24 ساعت 11:13 ب.ظ http://FARASHENAKHT

با سلام، دوست گرامی، از وبلاگ بسیار زیبایتان دیدن کردم. منهم از علاقمندان ادبیات هستم و خیلی خوشحال میشم که حداقل از آرشیو ادبیات وبلاگم دیدن کرده و یه یادگاری از شما داشته باشم. منتظر حضور گرمتان هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد