ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

خبر ویژه!

دکتر غلامرضا کافی مقام اول جشنواره ملی ادبیات انقلاب  را کسب نمودند.

نظرات 4 + ارسال نظر

۞ ۞ ۞ ۞ ۞ ۞ ۞


سلام

عروسک کوکی به روز و منتظر ردپای سبز شماست
چشم به راه نگاه ارزشمندتون هستم

قلمتون پایدار

شاد و سر بلند باشید

۞ ۞ ۞ ۞ ۞ ۞ ۞

سلام.وقت بخیر لینکتون کردم خوشحال میشوم شماهم لینک کنید.drbakhshodeh.blogfa.com

\سلام
صمیمانه تبریک عرض می کنم.

گاهی لازم است
نقشه را از وسط تا بزنم
آذربایجان بیفتد روی خلیج
فارسی تبریز خوب شود وُ
بندر ترکی برقصد
گاهی هم باید
نقشه را از شرق به غرب تابزنم
خراسان را بفرستم
به پابوس آهوان کردستان

با شعر تازه ای،که ازترس آتش، ازارتفاع افتاده است در وبلاگم "سپیده دمی که بوی لیمو می دهد" به روز شده ام با احترام و افتخار دعوت می شوید به خوانش و گفتگو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد