ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

عطر سلام!

 ۲۹ دی        

  

فراق تو را آه نمی توان کشید روز هوای پاک!!

امروز 

روز هوای پاک است 

 

 

 

 خیابان   

  

ادکلن های متفاوت 

بی تفاوت از کنار هم می گذزند 

عطر سلامی نمی شنوی!   

دکتر غلامرضا کافی

 

 ***اسم وبلاگ را به یک عبارت از ترانکهای زیبای استاد تغییر داده ام که خیلی خوشم می آید:  

ترانکها را دوست دارم   

  با آنکه هیچ کس    

 از درد لذت نمی برد!  

***شرح منظومه ظهر نامزد جایزه کتاب سال جمهری اسلامی شد.(همشهری امروز ۸ بهمن)

***من تا بعد از کنکور ارشد (یعنی هفته ی آخر بهمن ماه) به روز نخواهم کرد ... فصبر جمیل!     

مرگ ارگ!

بم(۱)

 

زلزله 

ذهن شاعر را تکان داد 

بم با غم قافیه شد 

 

 

 

  بم(۴)ـ برای مرحوم ایرج بسطامی ـ    

                              

 نغمه ات

 این بار زیر و بم نداشت 

 بم زیر و رو شد !

                                      دکتر غلامرضا کافی  

بم ۲و۳ را در« چکاو » بخوانید! 

 

***کتاب شرح منظومه ظهر نوشته ی دکتر غلامرضا کافی جایزه ی کتاب سال ولایترا از آن خود کرد.

 ***راستی به دلیل امتحانات پایان ترم دانشگاه و نزدیکی به کنکور ارشد طامات تا آخر دی ماه به روز نخواهد شد اماجان وبلاگهایتان ما را فراموش نکنید که باطری قلبمان ضعیف است ناگهان از کار می افتد دور از جانمان!به دعای پر سوز و آه(!!)شما اصحاب الوب بیش از پیش نیاز دارم.اینجانب معمولن در ایام امتحانات دچار افسردگی و نگرانی درس خواندن می شوم پس لطفن سعی کنید با کامنت هایتان دل یک دانشجو که«دستی به دامن درس و دستی به آسمان/دست دگر کجاست که خاکی به سر کند»را شاد کنید.قبلن سپاسگزار الطاف خفیه و جلیه ی شما هستم!  

 (صلواتی هم به روح ۲۶هزار نفر جان باختگان فاجعه ی بم نثار کنید)                          «چکامه ی بی نوا»