ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

ترانکها را دوست دارم!

ترانکهای دکتر غلامرضا کافی

این پست ویژه ی «آسمانی ها»ست!

جبران غیبت صغرایی که داشتم ۴ترانک از زیباترین و بی نظیرترین ترانکها رو تقدیم شما می کنم(هر۴تا رو با دقت بخونید)

 

نتیجه                                              امّل                             


جنگیدیم                                         اهالی سرزمین آفتاب 

تا راه باز شود                                   کشتگان متجاوزشان را پاس می دارند
دکمه ها باز شد                                کافی،شاعر درباری شهیدان  

                                                     

                          

                                            

 

باشو                                                                                  کیمیا
 
                                                      

باشو از شکوفه های گوجه می گوید        شیشه عطر خالی می شود    

من از سیم خاردار                                جانباز شیمیایی می میرد 

شاعر زمان خود باید بود                         من و تو زنده می مانیم

(باشو:بزرگترین هایکوسرای ژاپن)                                   سطل آشغال پر می شود    

 

دکتر غلامرضا کافی  

***نثار روح ربانی دایی شهیدم حجة الاسلام سید جعفر ذاکری صلواتی هدیه بفرمایید.

(برای آشنایی بیشتر با ایشان می توانید ادامه مطلب را مطالعه فرمایید) 

ادامه مطلب ...